Blog

2. sestanek SOC-a

Ponedeljek, 9.12.2013

 

V sredo, 11.12.2013 bo v Gradu Kodeljevo 2. srečanje SOČ-a - skupine za odpiranje oči.

Obravnamo temo slogana, oziroma podjetju Molek pomagamo pri izbiri najbolj učinkovitega slogana za njihovo podjetje.

 

 

RESNO DELO

Najprej pomagamo Bebi in Petru poiskati slogan za podjetje. Cilj nam je izbrati tri najboljše. Ni se namreč preveč pametno prehitro odločit. S tremi bosta šla domov in se verjetno v roku enega tedna odločila za najboljšega po kriterijih, ki jih bom predstavil, oziroma po svoji lastni presoji.

 

1. Bom podal kratek uvod o sloganu. Nič napornega:), le stvari, ki nam bodo pomagale.

2. Beba in Peter bosta na začetku povedala kratko "zgodovino" in najbolj pomembne stvari, kot so vrednote, cilji in obljube podjetja, da vemo, kam ciljamo.

3. Glede na to bomo zgenerirali ključne besede besede, ki jih želita vključiti v slogan. Do njih pridemo z mojimi in vašimi coaching vprašanji.

4. Ključne besede bomo razporejali v možne slogane - tisoč idej. Ne pozabimo: Dober slogan sporoča ključne sposobnosti, vrednote in identiteto organizacije oziroma blagovne znamke, ki so v prid potrošnikom. V tej definiciji je vsaka beseda pomembna

5. Izbira 5-8 najbolj všečnih.

6. Glasovanje za tri najboljše.

 

NERESNO IN VESELO DRUŽENJE

Po prvi rundi pijače, ki jo po statutu SOČ-a plača "obravnavanec" (kakšna beseda!) in opravljenem delu naročimo pice, smo rekli določeno število razrezanih (7-8, odvisno koliko nas bo) ter vsak pivo ali kakšno drugo pijačo ali dve. Na koncu račun na mizo pa delimo na udeležence. Če ne bo znala Ksenija z glave zračunat, bo Blaž excelovo tabelo naredil pa bo.

 

Damir

KORAK PRED SEBOJ :)

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of the site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information